//Forever Imperfect
Birthday girl :)

Thursday, November 17, 2011 @ 6:53:00 AM | 0 Comment [s]


assalamualaikum. heyy. semalam birthday sri >.< Ramainye yg wish. Semalam pergi sekolah pun, ada jugak yg wish. Hihihi. Happy sgt semalam. Dah lah smlm amek duit rm1OO tu lagi. Heh. kerajaan ni pun mcm tahutahu jee kan birthday aku. Haha, lepas amek duit smlm, pegi mid. Dengan? Puiyan, Joun Moun, Raymond, Khair, Justine, Latep. *Dia semestinya adaaa >.< Haha
First main bowling, and then, wayang cerita Paranormal yg sgt membosankan! -.- Tp khair dah tkde dah. Dia ngn Mek katanya nk gi shopping. x)

Haha, tp tkpe ahh. Pastu, gi makan dengan semua lah. Kat jusco, Laksa Asam tuu. Sedapp. Haha, time makan, aku ngn latep je yg makan. Yg lain tak, katanya dah kenyang. Hum. Dah abis makan dah semua, lepas tu tgkp2 gmba. Then, main psp. Lawan Takken dengan Latep. Hahaha yeay. Dia kalah dengan aku :P
Raymond pun kalahh. Wee :D Aku hebat :P aahaha perasan -.-
Gmba? Hum, kt kamera puiyan lah. Nt dia upload :) and nt jugak lah aku masukkan kat dalam blog nih kayy.

Malam pulak, hihihi. Tk happy sgt lah. Sbb tk dpt apa yg mintak :( Hum tp tkpela. Aku dpt shawl, and jeans. Topup maxis rm3O Haha. Asl tk celcom?! Err maxis aku nk msg ngn sape je pun. Tk guna sgt pun. Haha, jimat lah kt situ. Makan Domino's pizza lagi, mama order. Then chocolate cheese cake :D

Thanks untk hadiah, dari?
Puiyan and justin - Mirror and Pencil case.
Raymond - Tabung. Haha, bentuk Japanese girl. *Cute xD
Khair - Bear pink. *Mini je.
Joun moun - Mug. *Pink colourr. Haha
Latep - Candle. *wangi x)
Ibu Latep - Hihi, bear. Besar lah jugak. Thanksthanks :) *Tk sangka dpt hadiah dr ibu dia.

Okay. Bye 16.nOvember.2O11


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum :) Aku naik saksi bahawa sesungguhnya tiada tuhan yang berhak disembah melainkan Allah.

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE BEBEH!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!