//Forever Imperfect
great november

Monday, November 14, 2011 @ 6:58:00 AM | 0 Comment [s]


hai there. hee nmpk tk gmba di atas? actually saje nk post pasal kakak aku ni haa. dia baru break dengan ex-bf dia. hum, sbb tu nk suruh along senyum :) hee tkpela, dia tk sedey pun act. wink ;) lala, hum. and aku mcm happy jugak sbb apa? harini jugak akak akuu, - along tu la kan.
dia dah beli laptop baru ;) vaio :D wooo. wrne putih. hikhik. nk tgk tk gmba dia? :D


haaa ni lah. haha then officially laptop yg lama ni jadi hak milik aku :P acer ni la. haha tkpela ;)
aku syukur ah jugak kan, ada laptop sndiri dah :P walaupun acer~ heh. yesss. nanti nk pasang unifi pulakk.
weee! happynye >.< nanti tkde lah lembap dah aku nk online. then boleh onl sekali 2 laptop ah.
hum, Ya Allah, aku bersyukur rs nya :')
dalam bulan november ni kau dah murahkan rezeki family aku :)
anyway lagi sehari je nih birthday aku. hehe :D
hope apa yg dirancang semuanya berjalan dengan lancar. sbb rancangan aku ni, lepas gi sch hari rabu ni amek duit lepas tu terus gi mid. celebrate kt sana. dengan puiyan,raymond,alba yg lainlain tktahu lagi :)
nk ajak orang lain, ade jelah alasannye kan. hikhik :D sbb puiyan pun sanggup amek cuti time birthday aku. tu aku terharu tu >.< haha. bestprenggg aku :) heh. tapi malangnye, zahidah takde nk sambut samesame. hum, dia kt asrama :/ sedihnye -.- tp tkpela.

-the end-


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum :) Aku naik saksi bahawa sesungguhnya tiada tuhan yang berhak disembah melainkan Allah.

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE BEBEH!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!