//Forever Imperfect
my bro ;)

Monday, November 21, 2011 @ 1:50:00 AM | 0 Comment [s]

Hey harini aku tktahu kenapa. tetbe rasa terharu pulak dengan abang sendiri >.<
sebab? haha, sbb pagi tadi. aku bangun terus masak maggie goreng.
aku tanya lah dia,

"angah nak tak?"
"boleh jugak"

okay. lepas dah goreng2 tuu. err hangus lah >.<
haha. aku sebenarnya taknak pun bg dia makan. sbb bukannya sedap pun mcm mama buat.
dahlah dia ni cerewet. tp apa pun, dia makan jugak :) sampai habiss. yay. haha :D
tapi dia ada komen sikit lah kan pasal maggie goreng yg aku buat tu.

"banyak sgt minyak ni, lepas tu maggie dia keras sikit, kalau lembut ok dah ni"

aha, aku terdiam jee. senyum dalam hati :))
tah ._. harini dia ok jela. tp suka sgt cubit pipi aku -.-
okay. aku syg abang aku~ :')
muhammad abdul qayyum :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum :) Aku naik saksi bahawa sesungguhnya tiada tuhan yang berhak disembah melainkan Allah.

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE BEBEH!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!