//Forever Imperfect

Monday, November 21, 2011 @ 9:04:00 AM | 1 Comment [s]


Ya Allah, kau dah murahkan rezeki kpd Malaysia. Terima Kasih :')
kau dah berikan kemenangan dekat negaraku ni. hihi.
aku bersyukur. dpt duduk dekat negara yg aman dan makmur sehingga sekarang.
thanks to khairul fahmi. kau pemain and penjaga gol yg terbaik weh.
aku tabik kt kau. :')
Congrats to harimau muda :)
And sorry to Indonesia. Kau tkde rezeki nk menang :)

Ha! esok, rumah aku bakal di cek oleh dbkl~ :)
haha. harapnya menang lah. kalau mng, aku dapat upahnya.
mama dah ckp dah, kalau first prize dpt rm2OO.
second rm1OO jeh.
Third rm5O
saguhati pun rm 5O. Haha -.-
Tkpe, at least ada duit masuk hihi. 
Doakan okay :') 


rabu ni pulak, maybe aku keluar. hihi. hope mcm tuh la.
dah ckp ngn mama dah, tp mama mcm tkde respon pung :/
kalau tk bg, tkpela. hari lain ada :)

and, aku dengan si dia pun dah baik dah.
tkde gaduh. alhamdulilah, kw seorang yg penyabar dgn perangai aku :')
susah lah nk dpt lelaki mcm kw :')
ei, aku syg kw la Mr.Rayleigh
hehe. thanks taw. dah banyak bersabar dengan aku.
tp kurangkan sikit merajuk mengada kw tu eh?
kadang aku malas nk layan lah.
p/s : AKU rindu KAU :)

Apa pun, aku bangga dilahirkan menjadi anak Malaysia :'>



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum :) Aku naik saksi bahawa sesungguhnya tiada tuhan yang berhak disembah melainkan Allah.

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE BEBEH!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!